Hei ja tervetuloa päiväkerhoon!

Ilmoittautuminen tämän linkin kautta viimeistään 31.5.

Kutsumme vuosina 2019-2020-2021 syntyneet lapset seurakunnan päiväkerhoon joka alkaa syksyllä-24.

Monelle lapselle päiväkerho on ensimmäinen ”oma juttu” paikka, johon tullaan ilman vanhempia, joten kerromme vähän mikä päiväkerho on. Se on seurakunnan kasteopetusta ja kristillistä kasvatusta yhdistettynä iloiseen yhdessäoloon ja leikkiin toisten lasten kanssa.

Päiväkerhopäivä alkaa ja loppuu yleensä seurakuntatalon leikkipuistossa.Ulkoleikkien välillä ehdimme touhuta monenlaista mukavaa loruja, satuja ja yhteisleikkejä. Kun menemme sisälle, pidämme pienen alkuhartauden;luemme kertomuksia lasten raamatusta ja laulamme yhdessä. Meillä on myös askarteluhetki ja välipalahetki (eväät mukaan).

Seurakunnalla on päiväkerhoryhmät Vöyrillä ja Oravaisissa. Kerhoa 2krt/vko/paikka 3h/kerta.

Päiväkerhomaksu on 100€/lukukausi. Sisarusalennus on 50% eli kahden lapsen maksu on 150€.

Jos teillä on kysyttävää, ottakaa mielellään yhteyttä.

Marianne Rex 050 5970329 marianne.rex@evl.fi.

Catarina Lindgren 050 3492840 catarina.lindgren@evl.fi.

Suomenkieliset tapahtumat järjestetään usein Murron rukoushuoneella. Moni suomenkielinen asuu Petterinmäellä ja ruokoushuonella on aktiivinen toiminta.

Sekä Vöyrin että Oravaisten kirkossa järjestetään jumanapalveluksia varsinkin suurimmilla pyhinä.
Maksamaalla suomenkielinen väestö on hyvin pieni eikä toimintaa toistaiseksi ole järjestetty